Aku datang dengan rindu

Peh, haritu gua tengok cerita instanbul aku datang memang layan habis beb. memang padu cerita nni. cerita pasal dian nak sangat g turki, entah apa la yang dia cari kat constantinople tu ntah. yang aku paling geram sekali bila tengok muka si tomok tu. kerek gila babi weh.

hmm. tapi bagi aku la kan, still takleh lawan cerita cinta tuan anas mikael tu. cerita tu memang best.. gua dah cakap sama lu, cerita tu boleh buat gua senyum macam orang gila. tengok cinta si wedding planner pon tak feel gitu.

oh ya, sebelum gua terlupa, ini memang barang baik. kalau engkorang ada member nak akwin ke apa ka, boleh le klik ni. ala bukan kena bayar pon. pakej perkahwinan 2017 gitu la gua cakap

ok la. gua nak sambung layan drama raya

selamat berpuasa engkorang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *