kuerela mashabale

selingkar kasih lawoi kalau bunga bunga cinta jatuh berguguran di muka bumi yang masih belum mencapai apa itu ustaziatul alam. hampeh netu. tengku mahkota juventus betul la. huhuhu

menghitung menunggu mati agar kau jumpa yang dinanati, melepaskanmu bukan mudah bagiku untuk melalui semua ini hang nak p mana. pergi seklah bukan chek nak p mana

sudah ku tahu bukannya power sangat. jerit jerit apa woi. kau ingat suara kau sedap sangat ke. kahkah. dok sayang sayang aku kau lupa apakejdahnya woi. untuk apa lu buat gua begini. segala apa yang telah ku lakukan. huhu

sedalam dalam rindu dalam lagi pilu kahkahkah. kena friendzone dengan awek lama. baru nak padan muka kau. sayang aku kau lupa aku kau luka dengan kau sedaq,,,

bulan poasa i kau merepaek apa setan. kau tak posa ke. dah berapa kai tak g tarawikh ni bang?

ni blog aku sukati aku la nak rant palalancua apaa pon. kau aa pa kesah. dasal benantangana buas. hahahamengapa masih lagimu menunggu lelaki bunting? memang tak dapat nak bunting lah jipakek. benci, dia aku ingat, dia aku ingat, dengan dia sedar, sayangs elama jalan, aku kan baik kejap lagi. aku tak pasti kau sedih tanpaku sekejapnya.

tenet tenet, cek  raya cik p raya sini sana. jumpa memeber la, tutup macam amcam creta. hang p mana lahanant. hgufhu

ni hao ma

arrivideci!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *